Subject: FW: Kiri
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Jun 2024 11:29:14 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, June 3, 2024 11:22 AM
To: Notarite Koda <[email-masked]>; Harju MK info <[email-masked]>; 
Pärnumk info <[email-masked]>; Tartumk info <[email-masked]>; 
virumk.info <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>; 
kinnistusosakond <[email-masked]>; registriosakond 
<[email-masked]>; Talhk info <[email-masked]>; Tartu HK 
Tartuhk info <[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Andmekaitse Liit <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
kooskõlastamiseks eelnõu väljatöötamiskavatsus.

Pealkiri: Notariaalselt tõestatud volikirjade registri asutamine 
(väljatöötamiskavatsus)

Registreerimise kuupäev: 31.05.2024

Registreerimise number: 8-3/4569-1.

Tagasisidet ootame 1. juuliks

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee