Subject: [DKIM katki]EGL ettepanek: Veeldatud biometaan ja muud sätted
From: "Eesti Gaasiliit" <[email-masked]>
To: "Hans Markus Kalmer" <[email-masked]>, "Lauri Lelumees - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 13:54:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere Hans!

Edastan EGL seisukoha seoses veeldatud biometaani ja teiste sätete osas. 
Lisasin koopiasse ka Lauri, sest teema on teil jagatud ja meie ettepanek 
puudutab mõlemat ministeeriumi.

Kui on küsimusi või soovite neid asju meiega täpsemalt läbi arutada, siis 
oleme valmis kohtuma. Tegemist on kiireloomulise teemaga.

Lugupidamisega/Best regards

Heiko Heitur

Tegevjuht/CEO

Eesti Gaasiliit/Estonian Gas Association

+3725246885

www.gaasiliit.ee