Subject: Soosaare III turbatootmisala KMH vastuskiri
From: "Anna-Helena Purre" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Keskkonnaameti looduskeskused" <[email-masked]>, "Elar Abram" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 15:00:20 +0300

Tere,

Edastan vastuse Teie poolt  Soosaare III turbatootmisala  töötamisega 
kaasneva keskkonnamõju hindamise aruande avalikustamise raames esitatud 
kirjale.

Lugupidamisega,

Anna-Helena Purre

Keskkonnaspetsialist

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

Telefon: +372 66 81 013

www.steiger.ee <http://www.steiger.ee/>

Inseneribüroo <http://www.steiger.ee/>  STEIGER

OÜ Inseneribüroo STEIGER on 2004. aastal asutatud Eesti kapitalil põhinev 
sõltumatu mäekonsultatsiooni firma, kus töötab üle 30 kõrgharidusega 
spetsialisti.

www.steiger.ee <http://www.steiger.ee/>