Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 13:58:36 +0300

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust
nr 2611002/04750 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Varja küla,
Aasa // Aru // Nurga // Pihlaka // Tuisumetsa, Ida-Viru maakond, Lüganuse
vald, Aa küla, Kohtla metskond 2, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Aa
küla, Kohtla metskond 2 // Varja küla, Aru (Püssi tuulepark WT1-WT6, Püssi
tuulepark WT7-WT12, Tuulepargi 33kV maakaabelliin) ja soovib teie arvamust
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitame EhS § 31 lg 4 p 2 alusel
elektrituuliku projekteerimistingimused arvamuse avaldamiseks, kuna ehitis
või ehitamine võib teie õigusi või huve puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 551246), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.