Subject: EÕL tagasiside_Sotsiaalhoolekande seaduse, ravikindlustuse seaduse ja meditsiiniseadme seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsus (abivahendite ja meditsiiniseadmete integreerimine)
From: "Laura Keidong" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 18:41:37 +0300

Tere

Edastan manuses EÕL tagasiside ja kooskõlastuse dokumendile 
“Sotsiaalhoolekande seaduse, ravikindlustuse seaduse ja meditsiiniseadme 
seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsus (abivahendite ja 
meditsiiniseadmete integreerimine)”.

Parimate soovidega

Laura Keidong

EÕL president

e-mail : [email-masked]

telefon : + 372 56001856

 <http://www.ena.ee> www.ena.ee

From: Info <[email-masked]>
Date: Thursday, 10. July 2025 at 16:59
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalhoolekande seaduse, ravikindlustuse seaduse ja 
meditsiiniseadme seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsus 
(abivahendite ja meditsiiniseadmete integreerimine)

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 10, 2025 4:29:12 PM
To: Eesti Töötukassa <[email-masked]>; Eesti Proviisorapteekide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Proviisorite Koda <[email-masked]>; Eesti 
Apteekrite Liit <[email-masked]>; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Patsientide Liit <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Naha- ja Suguhaiguste Arstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Audioloogia Selts <[email-masked]>; 
Eesti Kurtide Liit <[email-masked]>; Eesti Pimedate Liit <[email-masked]>; 
Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda <[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate 
Ühing <[email-masked]>; Eesti Vaagnapõhjahäirete Selts 
<[email-masked]>; Eesti Füsioterapeutide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Tegevusterapeutide Liit <[email-masked]>; 
Eesti Liikumispuudega Inimeste Liit <[email-masked]>; Eesti 
Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>; Info <[email-masked]>; Eesti 
Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Taastusarstide Selts 
<[email-masked]>
Subject: Sotsiaalhoolekande seaduse, ravikindlustuse seaduse ja 
meditsiiniseadme seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsus 
(abivahendite ja meditsiiniseadmete integreerimine)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu väljatöötamiskavatsus kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 29. augustiks

Pealkiri: Sotsiaalhoolekande seaduse, ravikindlustuse seaduse ja 
meditsiiniseadme seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsus 
(abivahendite ja meditsiiniseadmete integreerimine)

Registreerimise kuupäev: 10.07.2025

Registreerimise number: 1.2-1/1835-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee