Subject: FW: Kinnisasja vajalikkuse väljaselgitamine, 26-10592
From: "Jaan Rea" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Sep 2026 13:31:14 +0300

Tere

Palun võtta arvele riigihuvi kiri ja suunata minule täitmiseks.

Lugupidamisega

Jaan Rea
Maade osakonna maakorraldusekspert
+372 5043074
Transpordiamet www.transpordiamet.ee
Pargi 54 / 41537 Jõhvi

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 1, 2026 12:51 PM
To: Jaan Rea <[email-masked]>
Subject: Kinnisasja vajalikkuse väljaselgitamine, 26-10592

Menetluse nr: 26-10592
Menetluse liik: kinnisasja vajalikkuse väljaselgitamise menetlus
Valitseja: Kliimaministeerium
Viide: https://riigivara.fin.ee/rkvr-frontend/menetlused/6317089
Tähtaeg: 22.09.2026 09:51:00

Sisu: Vastavalt riigivaraseaduse §-le 96, teatame Riigimetsa Majandamise 
Keskuse kavatsusest võõrandada enampakkumisel Pärnu maakonnas, Saarde 
vallas, Rabakülas asuv Miku tee 1 kinnisasi, 75601:001:0791. Palume Teil 21 
päeva jooksul teatada, kas nimetatud vara on Teile vajalik avalikul 
eesmärgil või riigivõimu teostamiseks. Kui nimetatud tähtaja jooksul ei ole 
vastavaid taotlusi esitatud, loeme vara Teile mittevajalikuks.