Subject: Teade: 11.-17.07 - telklaager ~800 osalejaga, Tagametsas
From: "Valdik Kask" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Sun, 24 May 2026 22:49:51 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tervist

Soovime proaktiivselt teavitada, et ajavahemikul 11.-17.07.2026 toimub Türi 
vallas,Rassi külas, Tagametsas skautide ja gaidide rahvusvaheline 
telklaager, kuhu on oodata osalejaid umbes 800 osalejat Eestist ja mujalt.

Mina olen selles laagris ohutusvaldkonna juht, mille haldusalas on liikluse 
ja parkimise reguleerimine, esmaabi, vaimse tervise esmaabi, tuleohutus, 
veeohutus ja üldine turvalisus.
Peamine fookus on just ennetusel, kuid kaasatud on vastavates valdkondades 
töötavad spetsialistid. Seega esmaste võimalike ohtudega toimetuleku 
võimekus on meil olemas.

Laagri koduleht on leitav siit: https://bjam.eu/
Laagrikoha koordinaadid: 58.64500, 25.33900
Laagri asukoht kaardil: 
<http://google.com/maps/place/Tagametsa+Jahiloss+ja+Skaudilaagrikeskus/@58.6448766,25.3363965,496m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x46ecc8616283cb27:0xcc0e40d74a2d2c9c!8m2!3d58.6448738!4d25.3389714!16s%2Fg%2F11xflc8fc?entry=tts&g_ep=EgoyMDI1MTAwOC4wIPu8ASoASAFQAw%3D%3D&skid=78b7a66f-c565-414b-a817-f7e158031a9a> 
Google Maps
Laagri territooriumil asuvad veeohutusstendid 601 ja 602

Vastan hea meelega täiendavatele küsimustele ja täpsustustele.

Palun teie kinnitust, et olete teate kätte saanud ning arvesse võtnud.

Laagrikorraldajate nimel,
Laagri ohutusvaldkonna juht.

----------
Parimate soovidega,
Best regards,
Ystävällisin terveisin,

skm. Valdik Kask

Skautmaster

Skautmasterite (SKM) Kogu juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Eesti Skautide Ühing

www.skaut.ee <http://www.skaut.ee/>

www.facebook.com/skaudid <http://www.facebook.com/skaudid>

LÄBI SKAUTLUSE PAREMAKS!

SCOUTS – CREATING A BETTER WORLD!