Subject: RE: Kuuse MÜ, Ohtla küla, Lääne-Nigula vald
From: "Kulno Rehkalt" <[email-masked]>
To: "Kersti / BIMAP" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 11:40:27 +0300

Tere

Ja – ja, peremehe nõusolek on olemas. Millisel kujul see nõusolek vaja on?
Hea, kui teete selle valmis, võtan allkirja alla.

Parimat

Kulno Rehkalt

5037296

From: Kersti / BIMAP <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 12, 2026 10:24 AM
To: Kulno Rehkalt <[email-masked]>
Subject: RE: Kuuse MÜ, Ohtla küla, Lääne-Nigula vald

Tere

Kas olete jõudnud läbi arutada raadamise?

Transpordiametiga kooskõlastamiseks on vaja Kuuse kinnistu omaniku
nõusolekut.
Sobivuse korral vastake lihtsalt e-kirjale.

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/

From: Kulno Rehkalt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 4, 2026 4:49 PM
To: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kuuse MÜ, Ohtla küla, Lääne-Nigula vald

Tere

Räägin selle Taadiga läbi, tänases teadmises ei ole ta vastu, kuid siis on
asi korrektne. Annan teada!

Parimat

Kulno Rehkalt

5037296

From: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 4, 2026 3:33 PM
To: Kulno Rehkalt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kuuse MÜ, Ohtla küla, Lääne-Nigula vald

Tere

Raadamine, juurimine, kändude äravedu ja tee-maa-ala puhastamine on kõik
selle töö sees.

Nimetatud tööd lähevad töömahtude tabelisse ka kirja.

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/

From: Kulno Rehkalt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 4, 2026 11:31 AM
To: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kuuse MÜ, Ohtla küla, Lääne-Nigula vald

Tere

Kas on võimalik, et see suurem tükk mis raadamisele läheb, juuritakse
kännud ka välja ja planeeritakse siledaks? Siis on võimalik seda raadatud
ala ka ilma puittaimestikuta hoida.

Parimat

Kulno Rehkalt

5037296

From: Kersti / BIMAP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 3, 2026 2:47 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kuuse MÜ, Ohtla küla, Lääne-Nigula vald

Lugupeetud Kuuse kinnistu omanik/esindaja

Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) tellimusel koostab BIMAP OÜ metsatee
ehitusprojekti Karuperse tee ning riigiteelt mahasõitu.

Riigiteelt mahasõidu projekti koostamise käigus on selgunud, et tagada
nõuetekohane nähtavuskolmnurk, tuleb teile kuuluvalt kinnistult Kuuse MÜ
44101:001:1910 raadata võsa ja metsa.

Palume Teil tutvuda kirjale lisatud asendiplaani väljavõttega, kus on
tähistatud lilla viirutatud alaga raadatava osa maht ning asukohad.

Kui olete kavandatud maa-ala ulatusega nõus, palume kooskõlastus
kinnitada:

*	digiallkirjastatud vastuskirjaga või
*	e-kirja teel, märkides, et kooskõlastate lisatud plaanil näidatud
maa-ala ulatuse.

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/