Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 20:50:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 02/09/2025 - 20:50

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
lapsehoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Tartu Lasteaed Kivike, Reg. nr 75007118

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Tartu, Kivi 44, 59008595, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Laimi Stallmeister

Teenuse osutamise koha aadress
Kompanii 1c, Tartu linn

Planeeritud kohtade arv
40

mängitakse (ja magatakse) ühes ruumis
Jah

mängitakse ja magatakse eraldi ruumides
Jah

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-09-02

Taotluse esitaja nimi
Laimi Stallmeister

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Kompanii 1C_2. korrus (002).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1710/Kompanii%201C_2.%20korrus%20%28002%29.pdf> 
(161.54 KB)