Subject: jälitustoimingust teavitamise korra põhiseadusvastasus
From: "Ulrika Paavle | Sorainen" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Cc: Allar Jõks | Sorainen <[email-masked]>, "Norman Aas | Sorainen" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 16:02:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan õiguskantslerile ning justiits- ja digiministrile ühiselt suunatud
kirja jälitustoimingust teavitamise korra põhiseadusvastasuse kohta.

Lugupidamisega

Ulrika Paavle

Senior Associate
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

This e-mail is confidential and is subject to
<https://www.sorainen.com/disclaimer/> disclaimers. Sorainen’s
relationship with its Clients and its assignments are subject to the
following  <https://www.sorainen.com/TAC/> terms and conditions.