Subject: TVT arvutamise kalkulaator ei tööta
From: "Kristi Parts" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Wed, 3 Apr 2024 13:11:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sõbralik vihje.

Kalkulaator ei tööta:
<https://mkm.ee/too-ja-vordsed-voimalused/toohoive/toovoime-toetamise-sust
eem>
https://mkm.ee/too-ja-vordsed-voimalused/toohoive/toovoime-toetamise-suste
em

Heade soovidega

Kristi Parts

teenuste konsultant

erihoolekande ja rehabilitatsiooni talitus

teenuste osakond

Sotsiaalkindlustusamet

  _____

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5350 2401

Paldiski mnt 80 / 15092 Tallinn / Eesti

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) võib olla
konfidentsiaalne.

Juhul, kui olete antud kirja saanud ekslikult, ei tohi seda edasi saata
ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Palume anda sellest
kohe teada kirja saatjale ja kustutada kiri koos kõigi lisatud manustega.