Subject: IP7462 Kihelkonna-Vilsandi 10kV õhuliini uuendamine, Saaremaa
From: "Juurikas, Erki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 11:49:38 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP7462 „Kihelkonna-Vilsandi 10kV
õhuliini rekonstrueerimine, Saaremaa“ joonised. Plaanis on olemasolev
keskpinge õhuliin ja mastid vahetada uute vastu samal trassil.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Erki Juurikas

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 58001668

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.