Subject: 11113 Assaku -Jüri tee ja 11112 Lagedi -Jüri tee ristmiku kaevetööd
From: "Nele Reinholm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Gerthard Tints" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 16:53:34 +0200

Tere!

Meie teedehooldus avastas täna, et 11113 Assaku -Jüri tee ja 11112 Lagedi
-Jüri tee ristmikul on keegi teostanud kergtee all kaevetöid ja jätnud
asjad lohakile ning kergtee serv on kannatada saanud. Lisas fotod.

Kuna meie ei ole sellistele töödele selles asukohas ühtegi kaeveluba
väljastanud, siis kas teil, kui tee haldajal on infot, kes selle jamaga
seal on hakkama saanud?

Lugupidamisega

Nele Reinholm

Arendus- ja haldusamet

Transpordispetsialist
Rae Vallavalitsus

Mobiil: +372 55603979

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.