Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 12:05:11 +0300

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: DM-136305-8 
Ragn-Sells AS keskkonnakompleksloa nr KKL/326557 muutmise taotluse 
menetlusse võtmisest teavitamine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/183145-e2cde1da3fb67efbdc17e443cabdad42fe08327894cc062549266e0f4ab8bd2c>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .