Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Apr 2026 17:21:25 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03716 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee L4 // 6692001 Aasa tänav L1 // 6692001 Aasa tänav L2 
// 6692005 Eha tänav L1 // 6692007 Hariduse tänav L1 // 6692007 Hariduse 
tänav L2 // 6692009 Jõe tänav L1 // 6692016 Kauba tänav // 6692017 Keskkooli 
tänav L1 // 6692018 Staadioni tänav // 6692023 Kooli tänav // 6692046 Pargi 
tänav // 6692060 Sulupere tänav L1 // 6692063 Taara põik // 6692082 Taara 
tänav // 6692100 Kesklinna kõnnitee L2 // 6692100 Kesklinna kõnnitee L3 // 
6692101 Rapla-Tuti kergliiklustee L1 // 6692101 Rapla-Tuti kergliiklustee L2 
// 6692104 Rapla-Kaerepere kergliiklustee L1 // 6692104 Rapla-Kaerepere 
kergliiklustee L2 // 6692105 Linnapea kõnnitee L1 // 6692105 Linnapea 
kõnnitee L2 // Kevade tn 11 // Tallinna maantee L1 // Tallinna mnt 20 // 
Viljandi mnt 4 // 24 // 26 // Sulupere küla, 6690757 Hellenurme tänav L1 // 
6690760 Nõlvaku tänav (Sidetrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist ulatuslikul alal Rapla linnas Telia 
sidekaablite ümberehituse kavandamiseks. Taotluse kohaselt on projekti 
eesmärk välja vahetada vaskkaabli võrk fiiberoptilise kaabli vastu. Taotluse 
ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, juhiseid 
projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt kaasatud isiku või 
koostöötegija pädevusele saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked]. Kaasamiskutse on Keskkonnaametile 
saadetud seoses kaitsealuse liigi, Transpordiametile seoses riigimaantee, 
Maa- ja Ruumiametile seoses riigivara, Kaitseministeeriumile seoses 
riigikaitselise objekti piiranguvööndi paiknemisega kavandatavate tööde 
piirkonnas. Vabandan asjatu tülitamise pärast kui otsene puutumus 
sidevarustuse ümberehituse kavandamisega puudub.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27830629>  (menetlus nr: 
545691), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.