Subject: Bioloogia bussipeatuse (Tallinna suund) ümberehitamise kooskõlastamine ning isikliku kasutusõiguse seadmine
From: "Laura Laidro" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 10:20:01 +0300

Tere

Harku Vallavalitsus soovib välja vahetada Bioloogia bussipeatuse Tallinna 
suunal (lähiaadress: 8 Tallinn–Paldiski tee L18).

Käesolevale kirjale on lisatud bussipeatuse ümberehitamise plaan ning 
kavandatava bussiootepaviljoni joonis.

Seoses kavandatavate töödega palume kooskõlastada bussipeatuse 
ümberehitamine ning algatada isikliku kasutusõiguse seadmise menetlus 
transpordimaa kasuks bussipeatuse lammutamiseks, ehitamiseks ja edaspidiseks 
hooldamiseks.

Lugupidamisega

Laura Laidro
teedespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Teenuste tn 2, Tabasalu
Harku vald
 <https://www.harku.ee> www.harku.ee
 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt 
parandada oma teenuseid. Ette tänades.
Tagasiside vorm on leitav 
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> 
SIIT