Subject: FW: Saku põhikooli liiklusskeem
From: "Mirko Uueda" <[email-masked]>
To: "Peeter Laas" <[email-masked]>
Cc: "Martin Paabo" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 16:27:30 +0300

Tere,

Saku Vald kooskõlastas sulgemise 30 päevaks.

Parimat,

Mirko Uueda

Objektijuht

T: +372 56147974

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pärnu mnt 153, Tallinn

<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.atemo.ee&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8-784c85c08cc8&auth=a2186
6d9fe37728764146d62360d3e953f437284-2cfe62b7b8a06e7f16b78461a905ab2aaacd1d
7a> www.atemo.ee

From: Kalev Eensaar <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 16, 2024 3:36 PM
To: Mirko Uueda <[email-masked]>
Cc: Peep Pukk <[email-masked]>; August Albert
<[email-masked]>; Aigar Pruul <[email-masked]>
Subject: Vs: Saku põhikooli liiklusskeem

Tere

Kooskõlastame ajutise liikluskorralduse lahenduse ja tee sulgemisest
tingitud liikluse ümbersuunamise lahenduse perioodiks 01.07-31.07.2024.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus

<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.sakuvald.ee&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8-784c85c08cc8&auth=a2
1866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-6b0b3b700c2ec6985f4e6ca6f76f14c51be
b33ea> www.sakuvald.ee
<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.facebook.com%2fsakuvallavalitsus&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8
-784c85c08cc8&auth=a21866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-ed0b2fd98cefd5
5c4782192c756377507603709f> www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: Mirko Uueda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 16. mai 2024 11:06
Adressaat: Kalev Eensaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Peep Pukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
August Albert <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Aigar Pruul <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Saku põhikooli liiklusskeem

Teelõik on plaanis sulgeda 01.07.2024 kuni 31.07.2024. Kui saame varem
asfalteeritud, siis ka avame liiklusele varem.

Transpordiamet andis esialgu loa sulgemiseks kuni 10 päeva, kuid
arvestades kõiki elektritöid, sadeveetrasse jne, siis 10 päevast kahjuks
ei piisaks. Selleks on vaja Teiepoolset luba 30 päevaks sulgemiseks ja
sama ka Ühistranspordi poolt. Kui Saku Valla ja ka Ühistranspordi
kinnitused on olemas 30 päevaks, siis pöördume uuesti Transpordiameti
poole.

Põhja-Eesti Ühistranspordikeskust on teavitatud antud muudatustest ning ka
nendega juba liiklusskeemid üle vaadatud.

Lugupidamisega,

Mirko Uueda

Objektijuht

T: +372 56147974

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.atemo.ee&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8-784c85c08cc8&auth=a2186
6d9fe37728764146d62360d3e953f437284-2cfe62b7b8a06e7f16b78461a905ab2aaacd1d
7a> www.atemo.ee

From: Kalev Eensaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 16, 2024 10:33 AM
To: Mirko Uueda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Peep Pukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
August Albert <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Aigar Pruul <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Saku põhikooli liiklusskeem

Tere

Palun täpsustada, millal on plaanis teelõik sulgeda ja kas Transpordiamet
nõustub 30 päevase sulgemisega.

Palun sulgemisest ja bussipeatuse ajutisest nihutamisest teavitada ka
Põhja-Eesti Ühistranspordikeskust jt ühistranspordi teenuseid
organiseerivaid asutusi.

Palun lasta ehitajal fikseerida enne sulgemist Teaduse, Tiigi ja
Juubelitammede tänavate (teede ja taristu) seisukord. Kui sulgemise ja
liikluse ümbersuunamise perioodil halveneb nimetatud teede või taristu
seisukord või tekib uusi kahjustusi/defekte, siis peavad ehitajad
arvestama nende taastamistöödega.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus

<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.sakuvald.ee&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8-784c85c08cc8&auth=a2
1866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-6b0b3b700c2ec6985f4e6ca6f76f14c51be
b33ea> www.sakuvald.ee
<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.facebook.com%2fsakuvallavalitsus&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8
-784c85c08cc8&auth=a21866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-ed0b2fd98cefd5
5c4782192c756377507603709f> www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: Mirko Uueda < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 16. mai 2024 10:07
Adressaat: Kalev Eensaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Peep Pukk < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
August Albert < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Aigar Pruul < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Saku põhikooli liiklusskeem

Tere,

Saadan korrigeeritud liiklusskeemid.
Kui joonised sobivad, siis palun ka kinnitust teelõigu sulgemiseks 30
päevaks.

Lugupidamisega,

Mirko Uueda

Objektijuht

T: +372 56147974

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.atemo.ee&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8-784c85c08cc8&auth=a2186
6d9fe37728764146d62360d3e953f437284-2cfe62b7b8a06e7f16b78461a905ab2aaacd1d
7a> www.atemo.ee

From: Kalev Eensaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, April 22, 2024 10:56 AM
To: Mirko Uueda < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Peep Pukk < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
August Albert < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Aigar Pruul < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Saku põhikooli liiklusskeem

Tere

Minu hinnangul tuleks liikluskorraldusskeeme ja liikluskorraldust
täiendada selliselt, et raskeveosed (ja muud sõidukid), mille sihtpunkt
pole Saku alevik, suunata juba varakult Sakust mööda, et need ei satuks
Teaduse, Juubelitammede ja Tiigi tänavatele, mille koormustaluvus pole
kõrge:

*	11240 Tõdva-Hageri ja 15 Tallinn-Rapla mnt kaudu
*	11345 Rahula-Saku (Üksnurme tee) ja 11344 Kanama-Üksnurme tee
kaudu
*	11340 Tallinn-Saku-Laagri tee ja 11420 Juuliku-Tabasalu tee kaudu

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus

<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.sakuvald.ee&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8-784c85c08cc8&auth=a2
1866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-6b0b3b700c2ec6985f4e6ca6f76f14c51be
b33ea> www.sakuvald.ee
<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.facebook.com%2fsakuvallavalitsus&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8
-784c85c08cc8&auth=a21866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-ed0b2fd98cefd5
5c4782192c756377507603709f> www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: Aigar Pruul < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 22. aprill 2024 10:28
Adressaat: August Albert < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Kalev Eensaar <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Koopia: Peep Pukk < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: FW: Saku põhikooli liiklusskeem

Tere,

Saadan Teile üle vaatamiseks ja vastamiseks.

Lugupidamisega:

Aigar Pruul

Tel: +372 5480 0006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Mirko Uueda < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: esmaspäev, 22. aprill 2024 10:15
To: Aigar Pruul < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Saku põhikooli liiklusskeem

Tere,

Seoses Saku põhikooli ja spordikompleksi ehitustöödega on kavas juulikuus
ehitada projektne ringristmik Saku-Tõdva teelõigule. Varasemalt Teiega
kokkulepitule sulgeksime antud riigimaantee osa ja suunaksime liikluse
kõrvalteedele. Transpordiametilt saadi luba sulgemiseks kuni 10 tööpäeva,
kuid võttes arvesse kõiki töid, mis ringristmikul vaja teha, siis 10
tööpäevast ei piisaks. Selleks, et me saaksime teelõigu sulgeda
maksimaalselt 30 päevaks, vajame Teiepoolset nõusolekut.

Manusesse lisatud ka Transpordiameti poolt allkirjastatud ajutine
liiklusskeem.

Lugupidamisega,

Mirko Uueda

Objektijuht

T: +372 56147974

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.atemo.ee&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8-784c85c08cc8&auth=a2186
6d9fe37728764146d62360d3e953f437284-2cfe62b7b8a06e7f16b78461a905ab2aaacd1d
7a> www.atemo.ee

From: Peeter Laas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 17, 2024 10:06 AM
To: Mirko Uueda < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Saku põhikooli

Tere Mirko,

Transpordiameti poolt skeemid kooskõlastatud aga nendepoolt info, et
sulgemine lubatud kui 10 tööpäeva.

Teil ilmselt oleks vaja ikkagist tervet juuli kuud?

Ma arvan, et kui me esitame neile Saku valla ja Ühistranspordikeskuse
nõusoleku sulgeda 30 päevaks siis lubavad nad ka.

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht
Telefon: +372 622 9530 | Mobiil: +372 53 019 500 | Eesti | Tallinn

From: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 17, 2024 8:55 AM
To: Peeter Laas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Saku põhikooli

Tere

Kooskõlastus lisas.

Arutasime meie ehitusteenistuses ja leidsime, et ringristmiku ehituseks
saab lubada sekke tee sulgemist kuni 10 tööpäevaks

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

From: Peeter Laas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 12, 2024 1:26 PM
To: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Saku põhikooli

Tere Jaan,

Saadan kooskõlastamiseks Saku põhikooli ringristmiku ja Salu bussipeatuse
ehitusaegse joonise.

Töö on planeeritud teostada juuli 2024.

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht

Telefon: +372 622 9530 | Mobiil: +372 53 019 500
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.ramudden.ee&umid=d274c163-2b30-4fd1-bbc8-784c85c08cc8&auth=a2
1866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-3a9e3efb60ac756604d309c0585f43c3886
2f997> www.ramudden.ee

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Turu 34a | 50 104 Tartu
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu