Subject: Re: Tehisarulahenduste toetusmeetme taotlusele täiendavad küsimused
From: Siim Säre <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Monika Karu - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 11:15:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiits- ja Digiministeerium,

Täname teid 22. juulil saadetud täiendavate küsimuste eest meetme 
„Tehisarulahenduste ja privaatsust tagavate tehnoloogiate kasutuselevõtu 
toetus“ raames.

Töötasime hindamiskomisjoni küsimused läbi ning jõudsime järeldusele, et 
meil kahjuks puudub antud hetkel vajalik tööaja ressurss nõutud mahus 
projektiga edasi minemiseks. Etteantud ajaaknas, mille tähtajaks on 
30.07.2026, osutus keeruliseks pidada piisavaid lisakonsultatsioone teiste 
kaasatud koolide ja ministeeriumiga vajalike lahenduste leidmiseks. Seetõttu 
oleme otsustanud taotlemise protsessi peatada ning projektist loobuda.

Palun andke teada, kas käesolevast teavitusest piisab taotlusest väljumiseks 
või ootate meilt veel täiendavaid formaalseid samme?

Lugupidamisega

Siim Säre

Arendusspetsialist ja kutseõpetaja

Võrumaa Haridus- ja Tehnoloogiakeskus (EWERS)

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval K, 22. juuli 2026 kell 08:32:

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Tehisarulahenduste toetusmeetme taotlusele täiendavad küsimused

Registreerimise kuupäev: 22.07.2026

Registreerimise number: 1-17/4722-25.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http:///dhs/faces/jsp/dialog/www.justdigi.ee> www.justdigi.ee

-- 

Siim Säre

Võrumaa Haridus- ja Tehnoloogiakeskus

kutseõpetaja

 <http://www.ewers.ee> www.ewers.ee