Subject: FW: mnt nr 94 km3,97 Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine_TRAM nõuded_08.04.2024
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Cc: "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 09:33:18 +0300

Tere Anne

Palun registreeri see mulle täitmisks, korduv menetlus - 7.1-2/24/7656-2 .

Arvo Veltri

From: Anastasia Soboleva <[email-masked]>
Sent: Monday, April 15, 2024 9:21 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: RE: mnt nr 94 km3,97 Kallavere-Naftabaas II fiidri
parandamine_TRAM nõuded_08.04.2024

Tere,

Palun Teie kooskõlastust korrigeeritud projektile.

1.Ristprofiili joonis AS-4-3 lisatud.

2.Märkus kaeviku serva toestusest on lisatud EA-1-4 joonisele + on tehtud
tingmärk. Ka märkus on lisatud seletuskirja (pt.4) ja ristprofiili
joonisele AS-4-3.

3. Rail Baltic kooskõlastus on lisatud dokumentide hulka.

Link dokumentidele:
https://www.dropbox.com/scl/fo/46y8gkqptvq92k7u0vzmw/h?rlkey=5l5te8tb239d2
7cpl6z9v2xak
<https://www.dropbox.com/scl/fo/46y8gkqptvq92k7u0vzmw/h?rlkey=5l5te8tb239d
27cpl6z9v2xak&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Anastasia Soboleva

Projekteerija

mob +372 5647 2977 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti| Värvi 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 10:47 AM
To: Anastasia Soboleva <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: mnt nr 94 km3,97 Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine_TRAM
nõuded_08.04.2024

Anastasia Soboleva

OÜ Pluvo Eesti|

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Teie 01.03.2024

Meie 08.04.2024 nr 7.1-2/24/7656-2

Elektripaigaldiste projekti nr PL16-40-115 kooskõlastusest

keeldumine ja nõuete esitamine projektile riigitee

nr94 tee piirides ja tee kaitsevööndis

Maardu linnas

Olete Transpordiametilt (TRAM) esitanud kooskõlastamiseks
elektripaigaldiste projekti, OÜ Pluvo Eesti töö nr PL16-40-115
„Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine“(edaspidi Projekt) tööprojekti
staadiumis. Elektripaigaldiste projekteerimistööd ja ehitustööd on ette
nähtud riigitee nr 94 Muuga sadama tee km 3,97 ja Rail Baltic raudtee
trassikoridoris Maardu linnas Harjumaal.

Transpordiamet on väljastanud nõuded elektripaigaldiste, keskpinge
maakaablite (edaspidi tehnovõrgud) projekteerimiseks riigitee  tee
piirides oma kirjaga 20.03.2024 nr 7.1-2/24/4136-2 (lisatud) ja
Transpordiamet ehitisregistris on kooskõlastanud Ehitusloa taotluse nr
2311271/02180 (menetlus nr 351111) Maardu liiklussõlme ja sellega seotud
rajatiste ehitusloa eelnõu (tellija OÜ Rail Baltic Estonia) oma kirjaga
11.04.2023 nr 7.1-2/23/6327-2 (lisatud).

Projektiga kavandatakse tehnovõrkude ristumist riigitee nr 94 km 3,97
kinnisel meetodil.

Võttes aluseks ehitusseadustiku (EhS) § 13, § 19, § 24, § 70, § 71, § 72,
§ 92, § 97, § 99 ning Transpordiameti põhimääruse ei kooskõlasta
Transpordiamet esitatud Projekti (töö nr PL16-40-115) riigitee nr 94
teemaal ning esitame nõuded projekti täiendamiseks:

1.       Teil on viide joonisele AS-4-3, kui see on ristlõikejoonis, siis
palun see Projektile lisada – projekti koosseisus ei tuvastanud.

2.       Joonisel näidatud lõppkaeviku lähim äär jääb ca 1,5 m kaugusele
riigitee kruuskattega tugipeenrast kus on ka põrkepiire. Arvestades
sügavusega ca 3,4m ja varisemisnurgaga 53°, siis varisemisnurk ulatub
riigitee muldkehasse.

Seetõttu soovime, et riigiteele lähim kaeviku serv peab olema toestatud
(all märgitud sinisega), see märge kandke ka seletuskirja ja joonisele:

3.       Projektile palume võtta kooskõlastus OÜ Rail Baltik Eesti ja
alles peale seda esitada Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri
Sent: Wednesday, March 20, 2024 11:37 AM
To: 'Anastasia Soboleva' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: mnt nr 94 km3,97 Kallavere-Naftabaas II fiidri
parandamine_TRAM_20.03.2024

Anastasia Soboleva

Projekteerija

Tere

TRAMi tavanõuded Teie objekti kohta, mis läksid ka ehitisregistrisse on
manuses.

Mõned märkused, täiendused:

1.	Teil on viide joonisele AS-4-3, kui see on ristlõikejoonis, siis
palun see mulle saata – projekti koosseisus ei tuvastanud.

2.	Joonisel näidatud lõppkaeviku lähim äär jääb ca 1,5m kaugusele
riigitee kruuskattega tugipeenrast kus on ka põrkepiire. Arvestades
sügavusega Ca 3,4m ja varisemisnurgaga 53°, siis varisemisnurk ulatub
riigitee muldkehasse.

Seetõttu soovime, et riigiteele lähim kaeviku serv peab olema toestatud
(all märgitud sinisega), see märge kandke ka seletuskirja ja joonisele:

Ei katkesta menetlust

Parandatud, täiendatud projekt saatke palun otse mulle.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Anastasia Soboleva < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: Friday, March 1, 2024 4:44 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 115. Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine_TRAM

Tere,

Palun kooskõlastust „Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine“
elektriprojekti lahendusele.

Link dokumentidele:
https://www.dropbox.com/scl/fo/46y8gkqptvq92k7u0vzmw/h?rlkey=5l5te8tb239d2
7cpl6z9v2xak
<https://www.dropbox.com/scl/fo/46y8gkqptvq92k7u0vzmw/h?rlkey=5l5te8tb239d
27cpl6z9v2xak&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Anastasia Soboleva

Projekteerija

mob +372 5647 2977 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti| Värvi 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, May 5, 2022 11:21 AM
To: Irina Panova < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine_TRAM_05.05.2022

Irina Panova
Vanemprojekteerija

Tere

Teil on joonisel „elektrikaablite asendiplaan (3/3)“ leht 20/46 märge:

Kaabel rajada kinnisel meetodil

(suundpuurimine) kaitsetorus PE 100

De160 SDR 17, Ltrass/toru=46/46m

sügavusele ca 5,6m.

ning riigitee kõrval näidatud puurimise lõppkaeviku asukoht:

Kuidas on tagatud riigitee püsivus kui puurkaeviku lähim serv on
praktiliselt põrkepiirde all ca 0,9m asfaltkattest (palun see joonisel
välja tuua st põrkepiire) ja sügavus ca 5,6m:

Palun selgitusi, ristlõiget teega.

Kas olete nõus projekti täiendama (selgitused, ristlõige jne) nii et
riigitee püsivus on tagatud ning kui nõus, siis teavitage mind palun
millal saadate täiendatud projekti? Kui olete nõus, siis saan Teie
menetlust pikendada (ei katkesta)

Ootan Teie otsust esmaspäevani, siis olen sunnitud tagasi lükkama st
vormistama mittekooskõlastuse.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Projekteerimise osakond

Taristu kooskõlastuste üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri
Sent: Friday, April 29, 2022 12:59 PM
To: [email-masked]' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine_TRAM_29.04.2022

Irina Panova
Vanemprojekteerija

Tutvusime Teie projektiga ja esitame informatsiooni, oma märkused ja
ettepanekud Projekti täiendamiseks riigitee tee piirides ja tee
kaitsevööndis (EhS § 13, § 19, § 24, § 70, § 71, § 72, § 92, § 97, § 99):

1.      Üldine nõue tehnovõrkude projekteerimisel: Projekti koostamisel
tuleb juhinduda Maanteeameti tüüpnõuetest: „
<https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Failid/Juhendid/pr
ojekteerimine/nouded_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0.pdf> Nõuded
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ (edaspidi Nõuded) , asub:
<https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#te
hnovrgud>
https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#teh
novrgud

2.      Kaevetöödel ja lahtiste kaevikute kavandamisel tuleb juhinduda
Tööinspektsiooni juhendist „Tööohutus ehitusplatsil“, asub:
<https://issuu.com/tooinspektsioon/docs/tooohutus_ehitusplatsil>
https://issuu.com/tooinspektsioon/docs/tooohutus_ehitusplatsil või
<https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#va
ldkonnalesed-norm--2>
https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#val
dkonnalesed-norm--2 . Varisemisnurk millega me nõustume (mitte järsem) on
1:3/4 (53°) eeldades A-tüüpi pinnast vt „Tööohutus ehitusplatsil“ .

Teil on tehnovõrkude ristumine riigitee nr 3,97, seal ka põrkepiire.

- Palume ristumiskohast ristlõike joonis.

- Juhime tähelepanu, et põrkepiirde postid piirde horisontaalosal
rammitakse ca 1,5-1,6m sügavusele.

- Seega ristumisel riigitee, põrkepiirdega peab kaabli sügavus olema
min2,0m riigitee teepeenrast. Lähtuvalt eeltoodust tuleb puurkaevik
nihutada ohutusse kaugusesse arvestades kaeviku võimaliku varisemisnurka.

- Puurkaeviku lähima serva kaugus tee kattest (piirdest) palun näidata ka
ristlõikejoonisel.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Projekteerimise osakond

Taristu kooskõlastuste üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Irina Panova < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: Friday, April 8, 2022 10:03 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine

Tere

Palun kooskõlastust „Kallavere-Naftabaas II fiidri parandamine“
elektriprojekti lahendusele.

Asendiplaan:
https://www.dropbox.com/sh/d6geee85oej48of/AAAYeRLm5laK5LvzBuzl3QDQa?dl=0

Lugupidamisega,

Irina Panova
Vanemprojekteerija
mob +372 517 9978| e-mail:  <javascript:void(0);> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee