Subject: Arvamus keskse teabe edastuse ja dokumentide kättetoimetamise tõhustamise lahenduse väljatöötamiskavatsusele
From: "Kairit Kuusemaa" <[email-masked]>
To: "Mai-Liis Kullama - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Aug 2025 15:27:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Tööinspektsiooni arvamuse keskse teabe edastuse ja dokumentide
kättetoimetamise tõhustamise lahenduse väljatöötamiskavatsusele.

Lugupidamisega

Kairit Kuusemaa

Õigusnõunik

Tööinspektsioon

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5596 3175

Mäealuse 2/3 / 12618 Tallinn / Eesti

 <http://www.ti.ee/> www.ti.ee /  <http://www.tooelu.ee/> www.tooelu.ee /
<https://iseteenindus.ti.ee/login> iseteenindus.ti.ee

 <https://www.facebook.com/Tooinspektsioon/> Tööinspektsioon