Subject: RE: Roiu alevik, Oja tn 8 kanalisatsioonitorustiku garantiikiri
From: "Raino Leopard" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Arne Kööbi <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 13:24:20 +0300

Tere

Edastan garantiikirja.

Lugupidamisega

Raino Leopard

Projektijuht

AS Emajõe Veevärk

Tel: +372 5887 3505

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.evv.ee/> www.evv.ee

„Inimene koosneb 70% veest“

  _____

Saatja: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 20. mai 2026 15:10
Adressaat: Arne Kööbi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Jüri Tomson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Roiu alevik, Oja tn 8 kanalisatsioonitorustiku garantiikiri

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen menetlemas Roiu aleviku Oja tn 8 kanalisatsioonitorustiku kasutusloa
eelnõud, mille aluseks kasutusloa taotlus nr 2611371/03461.

Transpordiamet on 13.10.2025 kooskõlastanud kirjaga nr 7.1-2/25/13024-6
<https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/18071725>  Roiu aleviku Oja tn
8 kanalisatsioonitorustiku ehitusprojekti ja ehitusloa nr 2512271/15581
eelnõu. Kooskõlastuskirja kohaselt tuleb tehnovõrgu omanikul esitada
Transpordiametile garantiikiri kehtivusajaga 5 aastat, milles kirja
väljastaja tagab ehitustööde tõttu teele ja riigitee maale tekkinud
võimalike kahjustuste likvideerimise oma kuludega.

Eelpool mainitud garantiikiri on Transpordiametile esitamata, millest
tulenevalt palume kasutusloa kiiremaks menetluseks Teil see esitada
allkirjastatuna vabas vormis ning saata aadressile maantee@
<mailto:[email-masked]> transpordiamet.ee, et ei peaks antud
puuduse tõttu kasutusloa eelnõud EHRis lahendamiseks tagastama.

Peale garantiikirja edastamist saame anda kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse.

Ette tänades,

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee