Subject: Vaisala Oyj vaidlustus (vr 267044)
From: "Erki Fels | TGS Baltic" <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>, "RTK Info" <[email-masked]>
Cc: "Menetlus | TGS Baltic" <[email-masked]>, "Gregor Saluveer | TGS Baltic" <[email-masked]>, "Oikarinen Joonas" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 21:45:45 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Austatud Riigihangete vaidlustuskomisjon ja hankija!

Edastan Vaisala Oyj vaidlustuse riigihankes „Kahe ilmaradari ostmine
Keskkonnaagentuuril“ (vr 267044).

Austusega

Erki Fels
Nõunik, vandeadvokaat

Ahtri 6a, 10151 Tallinn, Eesti
Mobiil +372 5349 3777, telefon +372 626 4300
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://tgsbaltic.com> tgsbaltic.com

Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle
150 advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud
üksnes e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on
privilegeeritud, konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale
seadusele avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks
või olete saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas
oleva informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt
keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil
viivitamatult teavitada saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma
süsteemist. Täname.