Subject: FW: 11300 Sinilille dp teed ja tehno, projekti kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 11:10:18 +0300

Tere.

Palun mulle, korduv.

Tervitades

Merike

From: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 25, 2026 11:07 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs: 11300 Sinilille dp teed ja tehno, projekti kooskõlastamine

Tere,

Saime uue geodeesia, nügisin natukene kergiiklusteed ja tegin IKÕ joonise.
Kui selline teede osa muudatusi sobib, siis lasen võrkude projekteerijatel
uue lahenduse alla võtta ja saadan kogu materjali kooskõlastamiseks.

Tervitades,
Lauri Künnapuu
TPK Projekt

5228311

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Tuesday, April 28, 2026 12:29 PM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: 11300 Sinilille dp teed ja tehno, projekti kooskõlastamine

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks riigitee 11300 kaitsevööndis.

1.	Geodeesia pärineb aastast 2021. Tänaseks on nii riigitee äärne
jalgratta- ja jalgtee kui ka riigitee  välja ehitatud/rekonstrueeritud,
mistõttu ei ole asjakohane lähtuda varem koostatud projektides toodud
lahendustest.

Projekti koostamisel riigitee 11300 ja Männimäe tee ristmiku piirkonnas
(sh kõnnitee ja tehnovõrkude kavandamiseks riigitee kaitsevööndisse) tuleb
aluseks võtta aktuaalne geodeetiline alusplaan.

2.	Projekteeritud kõnnitee liitumine olemasoleva jalgratta- ja
jalgteega võiks kasutusmugavuse eesmärgil olla rohkem täisnurga all (vt
näiteks DP), et vältida liitumist teravnurga all.
3.	Kõnnitee rajamiseks riigitee alusele maaüksusele 11300
Lagedi-Aruküla-Peningi tee (65101:003:0397) tuleb koostada isikliku
kasutusõiguse IKÕ plaan.

Kui projekt on täiendatud,  edastan üle vaatamiseks tehnovõrkude
spetsialistile.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 24, 2026 12:01 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Raasiku vallas asuva Sinillele kinnistu teede ja
tehnovõrkude projektid. Projektid lisatud kirjale.

Tervitades,
Lauri Künnapuu

TPK Projekt

5228311