Subject: Küsimus - veekeedukann rühma ruumis
From: Liina Jõe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 15:16:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

Tere

Soovin täpsustada, kas veekeedukann võib olla lasteaia rühmaruumis, kus on
nn kööginurk ka rühma ruumiga koos?

Mulle endale tundub see nagu vastuvõetamatu, aga konkreetset sellist
seadust, kus see nö sõna-sõnalt kirjas oleks, ei leidnud.

Kui ma soovin töötajatele öelda, et veekeedukann rühma ruumides olla ei
tohi, siis millele täpselt ma tugineda võiksin?

Saan aru, et see kann asub töötajate puhkeruumis, kuhu lapsed ei tule, aga
rühma ruumi ma ise seda kindlasti ei tahaks lubada.

Tänan juba ette vastuse eest.

Heade soovidega

Liina Jõe
Kose Lasteaed PäevaLill
õppejuht

+ 372 5698 3443
[email-masked]