Subject: Küsimus elektritõukerataste hoidmise kohta trepikojas
From: "Merli Liivakant" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 15:54:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Haldan Tartus Ladva tn 2 KÜ-t. Meil on mure sellega, et hoitakse
trepikojas akuga tõukerattaid. Oleme korduvalt sellest rääkinud, et
evakuatsiooniteed peavad olema vabad ja et tõukse ei tohi üldse hoida
trepikojas, aga kahjuks ei saa kõik sellest aru.

Minu küsimus ja palve on teile, palun olge kena ja öelge, kus võib
elektrilist tõukeratast hoida, kas korteris ja keldris on see lubatud?

Kui hakkan kirjutama elanike palvel kirja kogu ühistule selle teemaga
seoses, siis ma soovin anda õiget infot, et kõik saaksid aru, kuidas peab
toimima.

Jään ootama teie tagasiside kirjalikus vormis.

Tänades!

--

Lugupidamisega!

Merli Liivakant

Haldus Est OÜ

Teguri 47b, Tartu 50107

Tel. + 372 5108668

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.haldusest.ee/> www.haldusest.ee

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.

E-mail may include confidential information intended solely for the
personal use of the addressee.