Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 09:41:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Anija Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/05082 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Aegviidu alev, Pärna tn 1, Harju 
maakond, Anija vald, Aegviidu alev, Pärna tn 1, Harju maakond, Anija vald, 
Aegviidu alev, Pärna tn 1 // 1a (Koolimaja, Abihoone, Elektriauto 
laadimistaristu ) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27889144>  (menetlus nr: 
547896), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.