Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 13:45:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05690 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Purtse küla, 
Piirivälja // Tülli, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Purtse küla, 
Piirivälja, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Purtse küla, Kaseoru // 
Piirivälja, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Matka küla, Kohtla metskond 251 
// Purtse küla, Kaseoru // Sakala, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Purtse 
küla, Kaseoru // Tagaaia, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Matka küla, 
Kohtla metskond 251 // Purtse küla, 1 Tallinn-Narva tee // Kaseoru // 
Piirivälja // Sakala // Sillaotsa // Tagaaia // Tülli, Ida-Viru maakond, 
Lüganuse vald, Koljala küla, 13132 Kõrkküla-Erra tee // Jüritooma // 
Kivikülvi // Loigu // Loodi // Puskari tee T1 // Serva // Sonda metskond 89 
// Suur-Kupra // Suurepõllu // Tuuliku 19 // Uuemõisa tee // Vaheniidu // 
Vanatoa // Vanavälja // Võilille // Väike-Kupra // Purtse küla, Kaseoru // 
Piirivälja // Sakala // Sillaotsa // Sõreda // Tagaaia // Tülli // Vainu 
küla, Sonda metskond 92 // Sonda metskond 91 // Süda tee T1 // Väljaveski 
(Elektrituulik WT-15, Elektrituulik WT-17, Elektrituulik WT-18, 
Elektrituulik WT-19, Elektrituulik WT-16, Juurdepääsuteed ja platsid, 33 kV 
kaablivõrk) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitame EhS § 31 lg 4 p 2 alusel 
elektrituuliku projekteerimistingimused arvamuse avaldamiseks, et 
planeeritav lahendus oleks kooskõlas riigitee 1 Haljala ja Kukruse vahelise 
teelõigu 2+2 ristlõikega maantee riigi eriplaneeringuga.

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27951357> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 559234), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 07.08.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.