Subject: Ettepanekud jäätmeveohangete läbipaistvamaks muutmiseks ning valdkonnas järelevalve tõhustamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Anija Vallavalitsus" <[email-masked]>, "Harku Vallavalitsus" <[email-masked]>,Jõelähtme Vallavalitsus <[email-masked]>, "[email-masked]", "Kiili Vallavalitsus" <[email-masked]>, "Kose Vallavalitsus" <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]",Lääne-Harju vallavalitsus <[email-masked]>, "Maardu Linnavalitsus" <[email-masked]>, "Raasiku vald" <[email-masked]>, "Rae Vallavalitsus" <[email-masked]>, "Saku Vallavalitsus" <[email-masked]>, "Saue Vallavalitsus" <[email-masked]>, "Tallinna Linnavalitsus" <[email-masked]>, "Viimsi Vallavalitsus"
Date: Tue, 26 Nov 2024 10:48:30 +0200

Tere

Konkurentsiamet on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Ettepanekud jäätmeveohangete läbipaistvamaks muutmiseks ning 
valdkonnas järelevalve tõhustamiseks

Registreerimise kuupäev: 25.11.2024

Registreerimise number: 5-5/2024-057

Lugupidamisega

Kristin Truus
jurist
Konkurentsiamet, Konkurentsiteenistus, Konkurentsi haldusmenetluse valdkond

[email-masked]
667 2400 | 667 2457

Tatari 39 | 10134 Tallinn
www.konkurentsiamet.ee

E-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud teavet. Kui 
te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning 
kustutage e-kiri arvutist.