Subject: Andmevahetusleping
From: "Eda Palm" <[email-masked]>
To: "Margit Lauri", "JM info Shared MB"
Date: Thu, 2 May 2024 11:55:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, lepingupartner

Tervisekassa  ja Justiitsministeeriumi vahel on sõlmitud
andmevahetusleping 4-7/106, mille eesmärgiks on andmete vahetamine
tsiviilkohtumenetluse seadustikus kohtule

pandud ülesannete täitmiseks vajalike asjaolude kindlakstegemiseks.

Hetkel kehtiv leping lõppeb 31.07.2024.

Kirjutan, et küsida, kas soovite sõlmida andmevahetuse jätkamiseks uue
lepingu?

Kui Jah, siis palun andke sellest kiirelt teada ning võimalusel edastage
koheselt uuendatud lepinguprojekt, et saaksime seda ka enda poolt
kaasajastada.

Tervitustega

ja kiiret tagasisidet ootama jäädes

EDA PALM
Teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked]
Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>