Subject: RE: NOTAMI taotlus lõhejõgede seirelennuks
From: "Janar Aleksandrov" <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 20:25:14 +0300

Tere

Keskkonnaamet taotleb veel „Keskkonnaameti lõhejõgede seirelend“ lennu ala 
Piirsalu jõe ja Kaldamäe oja piirkonda.

Lennu aeg planeeritud 16-19.10.2025.

Kas võimalik?

Janar Aleksandrov

Kaugseire ja IKT peaspetsialist

Haldusosakond | Keskkonnaamet

+ 372 5124731

From: Janar Aleksandrov
Sent: Tuesday, September 30, 2025 11:10 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; 
[email-masked]' <[email-masked]>
Subject: NOTAMI taotlus lõhejõgede seirelennuks

Tere

Keskkonnaamet oma seadusega pandud ülesannete täitmiseks kasutab oma töös 
parimat võimaliku tehnikat.

Lähtuvalt eeltoodust soovime teostada Loobu ja Valögejõe piirkonnas 
lõhejõgede seiret.

Kuna KeA lennud on kõik avalikud siis palume ka NOTAMI kirjelduses välja 
tuua, et tegu on „Keskkonnaameti lõhejõgede seirelennuga“

Lend on plaanis siis antud ajavahemikul kas ühel või kahel päeval ja 
arvestades ilmastikuolusid on pandud periood pikem, et kõik asjaolud saaksid 
klappida (KeA võimalused, piloodi meeskonna ajaline võimekus ja ilm).

Lisan taotluse ja küsimuste korral vastan meeleldi.

Janar Aleksandrov

IKT peaspetsialist

Haldusosakond | Keskkonnaamet

Pikk 20a | 80010 Pärnu

+ 372 5124731

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Keskkonnaamet on avaliku sektori atraktiivseim tööandja 2022

usaldusväärsus * hoolivus * koostöötahe * tulemuslikkus