Subject: Avalik koosolek 09-11.07.26 Pärnus
From: "Liina Pelberg" <[email-masked]>
To: Pärnu Linnavalitsus <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 08:03:45 +0300

Tere,

Edastan teatise avaliku koosoleku teate registreerimise kohta 09.07, 10.07 
kl.13.30-15.00 ja 11.07 kl.10.30-13.00

Martensi väljak → Munamäe skatepark → Pärnu rannaala (liikumine väikestes 
gruppides mööda avalikke kõnni- ja kergliiklusteid, kindel marsruut puudub).

Eesmärk on julgustada noori looma uusi suhteid, tugevdada kogukonnatunnet 
ning pakkuda noortele võimalust kasvada meeskonnatöös, juhtimises ja 
suhtlemisoskustes. Samuti soovime läbi avatud vestluste ja kogukondlike 
tegevuste tutvustada kristlikke väärtusi ning luua turvalise keskkonna, kus 
iga noor on oodatud.

Korraldaja

(juriidiline isik)

Nimetus:

EESTI KRISTLIKU NELIPÜHI KIRIKU Pärnu kogudus

Registrikood:

80215542

Sidevahend:

+372 5622 1254

Korraldaja/korrapidaja

(sh. juriidiline isiku esindaja)

Ees ja perekonnanimi:

Cetlin Mikker

Isikukood/sünniaeg

16.10.2000

Sidevahend:

58827115

Liina Pelberg

rakendusekspert

Pärnu politseijaoskond

Lääne prefektuur

 <https://www.facebook.com/politseijapiirivalveamet> 
<https://www.instagram.com/eesti_politsei/> 
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-politsei>