Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 11:25:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Isikule Rahandusministeerium on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-130049-35 Avalikust istungist teavitamine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/164638-dca35f1313ef1ad365c6d3b6d5c9e60374fca47f97a33288f5ff316d62eb946a>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .