Subject: FW: 5G koridori vajadus riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 78,8-85,3 Konuvere - Päärdu
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 11:56:08 +0300

Palun kiri registreerida toimikusse:
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/faces/jsp/dialog/container.jsp>
8-1/25-075/

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Priit Soom <[email-masked]>
Sent: Monday, September 1, 2025 10:12 AM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Subject: Re: 5G koridori vajadus riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km
78,8-85,3 Konuvere - Päärdu

Tere

See võib tõepoolest nii olla. Trasside rajamise osas kindlasti midagi
kokku ei lepitud. Mastide alusest maast räägiti ka, aga see oli pigem uute
teede teema ja

seal jäi samuti see probleem õhku, et üle 30m maste teele kõrgusest
lähemale ei saa ja kõrgemad mastid oleksid juba teest nii kaugel, et see
maa hankimine tee

koosseisus on küsitav...

Kui antud lõiku vaadata, siis tegelikult võiks seal juba lähiajal huvi
olla. Kuna kuskile Konuvere kanti see 5G mast peab tulema ja pigem tundub

otstarbekam sellele läheneda Päärdu poolt, siis antud lõigu vaates
kilomeetritest 78,8 kuni Päärdu juures meie olemasoleva trassini (ca 81
km) võiks see

ruum planeeritud olla. Seejuures ei ole veel hetkel kindel, kelle tööjärg
kiiremini sinna jõuab.

Tervitab

Priit Soom

  _____

From: Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 29, 2025 14:20
To: Priit Soom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 5G koridori vajadus riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km
78,8-85,3 Konuvere - Päärdu

Tere,

Ma võin eksida, vastan nö enda ehk projektijuhi madala mätta otsast, aga
kui on 5G koridori vaja reserveerida, siis saame projektis selleks
vajaliku laiusega koridori ette näha (kas siis mõne teise trassiga ühise
või täitsa eraldi koridori). See on siis vaid koridori leidmine ja
hoidmine, trassi rajamine on teine asi, seda minuteada ei ole kõrgemal
tasemel kokku lepitud, et see oleks TRAM ül. Me lihtsalt peaksime vajaduse
korral 5G arenduse jaoks oma uutes teeprojektides teemaal reserveerida
mingi ruumi/ala. Mõnes lõigus ei ole  uut koridori olnud vaja ja ilmselt
on ol.olevad või ümberehitatavad sidetrassid katnud selle vajaduse, mõnes
kohas vb on tuleviku tarbeks vaja koridori reserveerida.

Saan aru, et praeguses lõigus ilmselt ei esine vajadust 5G koridori
reserveerida, kas saan õigesti aru?

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Priit Soom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 29, 2025 2:09 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: 5G koridori vajadus riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km
78,8-85,3 Konuvere - Päärdu

Tere

Tunnistan, et ma ei ole päris täpselt aru saanud, millised võimalused teil
üldse selle nö täiendava 5G koridori osas on. Aga antud lõigule masti
planeeritud ei ole.

Üks mast peab tulema Konuvere piirkonda, kuid selle täpse asukoha otsingud
hetkel käivad.

Lugupidamisega

	Priit Soom
Juhatuse liige, Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus

Tel 3725299689 <mailto:3725299689>  | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>   |  www.elasa.ee <http://www.elasa.ee/>  |
Narva mnt 5, Tallinn 10117, Eesti

  _____

From: Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 26, 2025 15:10
To: Priit Soom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 5G koridori vajadus riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km
78,8-85,3 Konuvere - Päärdu

Tere,

Eelneva kirjavahetusega mõneti seoses, aga mõneti eraldi teemana, palun
infot kas riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 78,8-85,3 lõigus on vaja
lisaks ol.olevatele ja ümber tõstetavatele sidetrassidele  ette näha
täiendav 5G koridor?

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Priit Soom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 12, 2025 2:32 PM
To: dhs.transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: ELASA üldaadress <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: ELA SA siderajatiste ümberpaigutamine „Riigitee nr 4
Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 78,8-99,0 Konuvere - Pärnu-Jaagupi lõik“

Lugupeetud Kaie Kruusmaa

Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus (ELASA) kinnitab valmisolekut
finantseerida raamlepingu punkti 4.2.3 kohast siderajatiste
ümberpaigutamist MitiProjekt OÜ töö nr 011232 „Riigitee nr 4
Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 78,8-99,0 Konuvere - Pärnu-Jaagupi lõik“
alusel.

ELASA kontaktiks ümberpaigutamise täpsemate tingimuste kokkuleppimisel on
projektijuht Toomas Kallaste ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; 5053655).

Lugupidamisega

	Priit Soom
Juhatuse liige, Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus

Tel 3725299689 <mailto:3725299689>  | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>   |  www.elasa.ee <http://www.elasa.ee/>  |
Narva mnt 5, Tallinn 10117, Eesti

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 12, 2025 11:35
To: ELASA üldaadress <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Toomas
Kallaste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Teade ELA SA siderajatiste ümberpaigutamise vajadusest seoses
riigitee ehitustöödega

Registreerimise kuupäev: 12.08.2025

Registreerimise number: 8-1/25-075/13399-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>