Subject: Tartumaa, Elva vald, Puhja aleviku torustike projekti muudatuse kooskõlastus
From: "Vahur Laas" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 09:30:35 +0300

Tere!

Oleme 2024 aasta koostanud Puhja aleviku torustike projekti ja selle
kooskõlastanud Transpordiametiga.
Ehitus on valmis, aga mõnes kohas ehitaja ehitas torustiku servituudi
alast välja.
Sellest tulenevalt on vaja sõlmida uus isiklik kasutusõigus.
Saime transpordiametilt juhised, et eelnevalt tuleb korrigeeritud projekt
kooskõlastada TRAMiga.

Saadame teile korrigeeritud projekti kooskõlastamiseks.

https://www.dropbox.com/scl/fo/i059bkjsj2uycxcjq07p0/ADQp5EG2etibuzunL5mEL
XA?rlkey=3x68gi0mwae2pvqcctvo8rkow
<https://www.dropbox.com/scl/fo/i059bkjsj2uycxcjq07p0/ADQp5EG2etibuzunL5mE
LXA?rlkey=3x68gi0mwae2pvqcctvo8rkow&dl=0> &dl=0

Eelnevalt on kooskõlastusega tegelenud Peeter Uibo, paluks talle suunata,
kuna tema on asjaga kursis.

Manuses on vana kooskõlastus

Parimat,

Vahur Laas

Altren Projekt OÜ

juhataja

53402723