Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 14:34:03 +0300

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/14401 aadressile Kastre vald, Koke küla, Alajaama tee // Kuuste 
alajaam // Lumina // Masti // Tordi // Kõivuküla, 22140 
Tõrvandi-Roiu-Uniküla tee // Päkste küla, Everti // Everti-Otsa // Kolga // 
Kolgapõllu // Kolgasiilu // Naritse-Vainola // Perve tee L1 // Poodi // 
Ritso-Paabo // Roiu-Päkste kergliiklustee L1 // Suure-Araka // Vainu // 
Vassila // Vassilamäe // Veskipõllu // Uniküla, Iljamäe // Kastre metskond 
34 // Kivastiku // Kliima // Kriisa // Kullapaja // Kullimäe // Leelomäe // 
Lepiku // Lingi // Luusepere // Saabeli // Põlva maakond, Põlva vald, Põlva 
linn, Energia tn 1 // Tartu maakond, Haaslava vald, Koke küla (L141 Kuuste - 
Põlva 110 kV õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Olemasoleva õhuliini asendamine, asendatakse 
mastid ja liin 110kV

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27529781>  (menetlus nr: 
509424), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (SIIM MANDEL) poole.