Subject: Transpordiameti tehniliste tingimuste taotlemine- Hoiu tn 14 ja 16
From: "Ott Johann Post | Roadplan" <[email-masked]>
To: "Krista Einama" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Hans Keskrand" <[email-masked]>, "Magnus Lelumees | COMBICON" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 12:45:17 +0300

Tere

Palume väljastada tehnilised tingimused/nõuded projekteerimisega
jätkamiseks. Need annavad meile lähtepunkti, mis on riigi ja
Transpordiameti huvidest lähtuvalt asjaolud, millest peaksime
projekteerimisel lähtuma. Hiljem saame vastavalt nendele tingimustele
saata ka projekti kooskõlastamisele.

Oleme koostanud COMBICON OÜ tellimusel Hoiu tn 14 ja 16 kruntidele
eskiislahenduse, mida ka Transpordiametiga ühel koosolekul oleme arutanud.
Tellija soovib kinnistule rajada hoone laienduse ja pesula ajutise
ehitisena. Lisan mõlemad arutluse all olnud eskiisvariandid manusesse.

Katastriüksused: 72501:001:1229 ja 72701:001:1019

Küsimuste korral pöörduda minu või Magnus Lelumees(5340 4427) poole.

Lugupidamisega

Ott Johann Post
Projektijuht

+372 5887 2271  |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn