Subject: FW: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise ja sellest tulenevalt teiste seaduste muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus (raviarvete ja retseptide liitmine tervishoiuteenuste andmetega)
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 09:01:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside tervishoiuteenuste korraldamise 
seaduse muutmise ja sellest tulenevalt teiste seaduste muutmise seaduse 
väljatöötamiskavatsusele (raviarvete ja retseptide liitmine 
tervishoiuteenuste andmetega).

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, May 2, 2025 3:03 PM
To: Eesti Apteekrite Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Farmaatsia Selts <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Noored Perearstid 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Proviisorapteekide Liit <[email-masked]>; 
Eesti Proviisorite Koda <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit 
<[email-masked]>; Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Riigikogu 
sotsiaalkomisjon <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste 
Koda <[email-masked]>
Subject: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise ja sellest 
tulenevalt teiste seaduste muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus 
(raviarvete ja retseptide liitmine tervishoiuteenuste andmetega)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu väljatöötamiskavatsus.

Tagasisidet ootame 2. juuniks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/156bf483-200d-4320-8d81-5e3f105e09e9

Pealkiri: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise ja sellest 
tulenevalt teiste seaduste muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus 
(raviarvete ja retseptide liitmine tervishoiuteenuste andmetega)

Registreerimise kuupäev: 02.05.2025

Registreerimise number: 1.2-1/1208-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee