Subject: RE: Tehnovõrgu projekti kooskõlastuse taotlus, riigitee nr 3
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 13:49:32 +0300

Tere

Soovime projektlahenduse uuesti kooskõlastada tulenevalt projekti
varasemast mitte-realiseerimisest. Hetkel on plaanis varasem projekt
realiseerida kahes etapis, millest II etapp tuleb rajada koostöös
ringristmiku teeprojektiga.

Projektlahendust on korrigeeritud riigiteemaale tuleku asukohas tulenevalt
trassi kohale rajatud alajaama tõttu.

Lugupidamisega,

Tanel Rugam

Soojatooja OÜ

+372 507 1350

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 11, 2023 8:01 PM
To: [email-masked]
Subject: Tehnovõrgu projekti kooskõlastuse taotlus, riigitee nr 3

Tere

Saadame kooskõlastamiseks kaugküttetorustiku projekti.

Manuses lisatud digiallkirjastatud projektdokumentatsioon ning taotlus.

Lugupidamisega,

Tanel Rugam

+372 507 1350

www.soojatooja.ee <http://www.soojatooja.ee/>

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 3. jaanuar 2023 10:51
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Tehnovõrgu projekti kooskõlastuse taotlus, riigitee nr 3

Tere

Kui teie projekti aluseks on võetud TRAM-ga kooskõlastatud teeprojekt,
siis palun saatke kogu kooskõlastamiseks vajalik materjal ühes konteineris
allkirjastatuna aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Peeter Uibo

5159766

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 29, 2022 12:50 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tehnovõrgu projekti kooskõlastuse taotlus, riigitee nr 3

Tere

Suhtlesime vahepeal tee projekteerijaga ning teadaolevalt on teeprojekt
TRAM-s kinnitatud.

Kui see info vastab tõele, siis saadaksime korrigeeritud taotluse ning
täiendatud kaugküttetorustiku projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Tanel Rugam

Projektijuht

Tel. +372 5071 350

SOOJATOOJA OÜ

<https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.soo
jatooja.ee%2F&data=02%7C01%7CMartin.Kaskla%40fortum.com%7Cc234ba705f2c466d
e07508d690bd65ce%7C62a9c2c88b0943bea7fb9a87875714a9%7C1%7C0%7C636855540508
363202&sdata=Q%2Bvolq4JodELru1iPzvtJVaSYWqO6ZrT3gQl7z4CyRo%3D&reserved=0>
www.soojatooja.ee

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 22, 2022 9:00
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Tehnovõrgu projekti kooskõlastuse taotlus, riigitee nr 3

Ma ise seda projekti ei menetle, kui mu kolleeg oskab seda öelda, siis
annan sellest teile teada.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 22, 2022 8:57 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tehnovõrgu projekti kooskõlastuse taotlus, riigitee nr 3

Tere

Tänud tagasiside eest.

Kas oskate ligilähedaselt teeprojekti kooskõlastamise aega prognoosida, et
saaksime omaltpoolt ka kaugkütte võrguvaldajat informeerida?

Me pole tavaliselt esimesena IKÕ plaane kaasa saatnud, kuna tavapäraselt
vajadus mõningaselt projekti kohendada.

Lugupidamisega,

Tanel Rugam

Projektijuht

Tel. +372 5071 350

SOOJATOOJA OÜ

<https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.soo
jatooja.ee%2F&data=02%7C01%7CMartin.Kaskla%40fortum.com%7Cc234ba705f2c466d
e07508d690bd65ce%7C62a9c2c88b0943bea7fb9a87875714a9%7C1%7C0%7C636855540508
363202&sdata=Q%2Bvolq4JodELru1iPzvtJVaSYWqO6ZrT3gQl7z4CyRo%3D&reserved=0>
www.soojatooja.ee

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 22, 2022 8:41
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Tehnovõrgu projekti kooskõlastuse taotlus, riigitee nr 3

Tere

Hetkel on teeprojekti menetlus TRAM-s veel pooleli ja seetõttu ei saa me
kaugkütteprojekti menetlusse võtta.

Esialgse tagasisidena annan teada, et projekt tuleb viia vastavusse TRAM-i
tehnovõrkude teemaale paigaldamise juhendiga, sh esitada IKÕ plaan. Samuti
on kk-taotluses ebatäpsusi, muuhulgas KOV, km-d…

Anname teile teada, kui teeprojekt on TRAM-ga kooskõlastatud, et saaksite
kaugkütteprojekti uuesti kooskõlastamiseks esitada.

Peeter Uibo

5159766

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 15, 2022 12:57 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Tehnovõrgu projekti kooskõlastuse taotlus, riigitee nr 3

Tere

Saadan manuses tehnovõrgu projekti plaanilise lahenduse kooskõlastamiseks
koos digiallkirjastatud taotlusega.

Lugupidamisega,

Tanel Rugam

Projektijuht

Tel. +372 5071 350

SOOJATOOJA OÜ

<https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.soo
jatooja.ee%2F&data=02%7C01%7CMartin.Kaskla%40fortum.com%7Cc234ba705f2c466d
e07508d690bd65ce%7C62a9c2c88b0943bea7fb9a87875714a9%7C1%7C0%7C636855540508
363202&sdata=Q%2Bvolq4JodELru1iPzvtJVaSYWqO6ZrT3gQl7z4CyRo%3D&reserved=0>
www.soojatooja.ee

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free.
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com