Subject: FW: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623- Elektripaigaldise märkused
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 14:16:09 +0300

From: Robert Kuusemets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 20, 2026 5:02 PM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Katrin Baumann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Aleksandr <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623- 
Elektripaigaldise märkused

Tere Jana,

Vastavalt Teie poolt esitatud elektri- ja tänavalgustuse märkuste vastustele 
saadan uuendatud  osa joonised ülevaatamiseks.

Nüüd võiks olla kõik eeldustlikult korras.

Kui kõik sobib koostan lõpliku digikonteineri ja anna PTV-le teada, et 
saavad teostada vajalikud toimnguid projekti lõpetamiseks.

Ülekäiguradade valgustus

4.	Asendiplaanil kajastada teeprojekti viimast versiooni (korrigeeritud 
braikivide paiknemisega).

a.	Robert- Asendiplaan uuendatud ja minu info kohaselt peaks olema 
asendiplaan korrektne.

5.	Asendiplaanil tingmärkide loendisse märkida ka joonisel kajastuvate 
teiste projektide tingmärkide selgitus koos projekti koostanud ettevõtte ja 
töö numbriga.

a.	Robert- Antud märkusele vastasite eraldi e-kirjaga, ning jõudsime 
lahenduseni, kus on olukord korrektne, kuna on esitatud ka koondplaan koos 
kõikide eriosade tingmärkidega.

6.	Isikliku kasutusõiguse plaanidel ei kajastu muudatusi vastavalt 
varasemalt tehtud märkustele

a.	Robert- Siin nüüd võib miskit märkused olla "jalutama" läinud, kuna antud 
IKÕ-de vormistus ei olnud minu mahus. Kuid võtsin need nüüd EL mahtu ja 
korrigeerisin IKÕsi.

1.       IKÕ plaani tingmärkide loendis kajastada vaid plaanil kajastuvaid 
projekteeritud elemente (valgusti olemasoleval mastil plaanil ei kajastu).

                                        Robert- Antud valgusti olemasoleval 
mastil eemaldasin IKÕ jooniselt. Sellele ei ole vaja seadistada eraldi IKÕ-d 
kuna asub olemasolevas                                         mahus?

2.       Katastriüksuse piir plaanil ja tingmärkide loendis on erineva 
värvusega. Palun ühtlustada.

                                        Robert- Ühtlustasin

3.       Plaanil kajastada naaberkinnistute nimetusti ja katastriüksuse 
tunnuseid.

                                        Robert- Kajastasin

4.       IKÕ plaanil pole vaja kajastada valgusti tähist (VV3) truubi 
andmeid ja maapinna kõrgusandmeid. Koormavad põhjendamatult joonist. Palun 
korrigeerida.

                                        Robert- Valgusti tähised ja 
truubi/maapinna andmed eemaldatud.

5.       Kuupäev kirjanurgas pole korrektne.

                                        Robert- Kuupäev praegu vastavalt EL 
asendiplaanile.

6.       Töö number kirjanurgas ei ühti projektis olevaga.

                                        Robert- Viisin IKÕ-d EL projekti 
mahtu ja ühtlustasin projekti numbrid.

7.       Plaani koostanud ettevõte erineb projektlahenduse koostajast. Palun 
ühtlustada

                                        Robert- Viisin IKÕ-d EL projekti 
mahtu ja ühtlustasin projekti koostaja andmed

Lugupidamisega

Robert Kuusemets

Electrical Solutions OÜ

tel. 58415680

www.electricalsolutions.ee <http://www.electricalsolutions.ee>