Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 09:59:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17193
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Rohuneeme tee 38,
Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Rohuneeme tee 38
(Erihoolekandekeskus, Rohuneeme tee 38 piirdeaed) ja soovib teie
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 397834), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister