Subject: C-568/26
From: <[email-masked]>
To: "International - AKI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 14:06:41 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/359
Kohtuasja number: C-568/26
Vastuse kuup�ev: 20.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: andmekaitse; finantsinstrumentide turud; finantsj�relevalve; 
isikuandmete kogumine ja kasutamine; j�relevalveasutuse p�devus; 
proportsionaalsuse p�him�te; riikliku reguleeriva asutuse volitused; �igus 
t�husale �iguskaitsevahendile
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/65/EL; EL p�hi�iguste harta artikkel 52; 
EL p�hi�iguste harta artikkel 7; EL p�hi�iguste harta artikkel 8; m��rus 
(EL) nr 2016/679

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8875

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium