Subject: Kooskõlastamiseks: Lääne-Harju vald, Karjaküla alevik, Niidu tee taristu projekt - riigitee nr 11194
From: "Kristjan Karabelnik-ALKRANEL" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 12:15:27 +0300

Tere

Lisan manuses digiallkirjastatud taotluse (sh kasutusõiguse plaanid) 
projekti kooskõlastamiseks.

Lisan siia ka lingi projekti materjalidele:

https://www.dropbox.com/scl/fi/mdv2xqnro2u5y7rypmq1j/CD_Niidutee_taristu_projektid_030625.zip?rlkey=zolwdfvzuka5fpthk8q8vgknq 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/mdv2xqnro2u5y7rypmq1j/CD_Niidutee_taristu_projektid_030625.zip?rlkey=zolwdfvzuka5fpthk8q8vgknq&dl=0> 
&dl=0

 <http://alkranel.ee/andmed/090719VK_PP_v01_TsirguV.zip>

Lugupidamisega

Kristjan Karabelnik

OÜ Alkranel

Veemajanduse projektijuht

Tel/fax: +372 736 6676

Mob: +372 503 9010

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.alkranel.ee <http://www.alkranel.ee>