Subject: Truubi ehitus 70701:001:0581
From: "Vello Vaherpuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 16:05:31 +0300

Tere!

Olen katastri 70701:001:0581 uue omaniku (Teeserted OÜ) esindaja Vello 
Vaherpuu.

Tarvis oleks teha ülesõidukoht põllutehnikale, et pääseda katastrile 
70701:001:0581.

Nurgas on küll tee olemas, aga naaber, kes seal elab ja teed kasutab on seda 
oma resurssidega ehitanud ja täitnud ning talle väga ei meeldi, et me 
traktoritega seda lõhume, siis plaanin selle tee neile maha müüa, kuna ei 
ole aega ega tahtmist tee pärast kakelda.

Enne, aga oleks vaja luba ja standard projekti, et võime teha uue 
asfalteerimata mahasõidu põllutehnika jaoks pildil olevale kohale. Asukoht 
on valitud selliselt, et oleks tagatud hea nähtavus mõlemale poole ja 
tulevikku planeerides ka otse alla põllule välja liikudes mööda sinisega 
märgitud joont.

Talvel ülesõitu ei kasutata.

-- 

Kõike head / Best regards!

Vello Vaherpuu

Kvaliteedijuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  /  <tel:+37253485996> +372 
53485996

www.figuraata.com

Jõe 11B, 64505 Räpina