Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Apr 2026 16:50:26 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/17466 aadressile null (moodulhoone) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 
lõikele 1 ja 3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseadustikule, peab haldusorgan 
enne haldusakti andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) võimaluse 
esitada kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta oma arvamus 
ja vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu. Kui Teie, kui 
kooskõlastaja või arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest 
arvates kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud 
tähtaja pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi 
kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta 
arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27794677>  (menetlus nr: 
527911), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.04.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.