Subject: Konkurentsiameti arvamus Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 kohaldamisel' muutmise eelnõu kohta
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Natalia Mäekivi - JUSTDIGI <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 09:25:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Konkurentsiamet on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Konkurentsiameti arvamus Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa 
Komisjoni ja Euroopa Liidu Nõukogu grupierandite määruste rakendamine 
konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 kohaldamisel' muutmise eelnõu kohta
Registreerimise kuupäev: 27.07.2026
Registreerimise number: 1-7/2026/26-091-2

Palun kinnitage kirja kättesaamist ja manuse avanemist.

Lugupidamisega

Konkurentsiamet
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn
www.konkurentsiamet.ee <http://www.konkurentsiamet.ee>

E-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud teavet. Kui 
te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning 
kustutage e-kiri arvutist.