Subject: Ed: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 08:38:14 +0300

Tere

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 12. juuni 2026 17:14
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2611271/05225 aadressile Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Kose tee 
58/3 (AJUTINE MOODULLASTEAED) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27895947> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 547773), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIT GRETŠIŠKINA) poole.