Subject: FW: Korduv selgitustaotlus
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 25 Sep 2024 13:55:43 +0300

From: Leeles Pärlin | Advokaadibüroo Kõrgesaar & Laasik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 25, 2024 1:41 PM
To: Kristel Vaino <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Korduv selgitustaotlus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Kristel Vaino

Edastan Justiitsministeeriumile vandeadvokaat Tambet Laasiku korduva 
selgitustaotluse (manuses).

Lugupidamisega

Leeles Pärlin

Jurist/assistent / Lawyer/Assistant

Rüütli 23, 51006 Tartu, Eesti/Estonia

Üldnumber/switchboard +372 6660077

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.abkl.ee/> abkl.ee

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole kirja 
adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri koos 
võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in this 
message is confidential. If you are not the intended recipient, please 
instantly inform the sender thereof and delete the message with possible 
attachments. Thank you.