Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 1864202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 16 Jan 2025 17:59:27 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 1864202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8469758&turva=719b30b2f7eae3fdf13b24163a9c0445> 
&teade=8469758&turva=719b30b2f7eae3fdf13b24163a9c0445

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 1864202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8469758&turva=719b30b2f7eae3fdf13b24163a9c0445> 
&teade=8469758&turva=719b30b2f7eae3fdf13b24163a9c0445

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8469758&turva=719b30b2f7eae3fdf13b24163a9c0445> 
&teade=8469758&turva=719b30b2f7eae3fdf13b24163a9c0445

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court