Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 09:42:04 +0200

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01209 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Matapera küla, Päri-Tobra tee// 
Pinska küla, 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee// Unistuste tee// Päri 
küla, tee// Kannikmäe tee 19// Päri tee// 7// Taimla (Päri jalgratta- ja 
jalgtee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26882401>  (menetlus nr: 
414799), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (TANEL RAUD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister