Subject: C-743/25 ja C-767/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Jan 2026 17:31:52 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/25
Kohtuasja number: C-743/25 ja C-767/25
Vastuse kuup�ev: 04.02.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtu s�ltumatus ja erapooletus; kohtunike pensioniiga; kohtuniku 
amet; kohtuniku teenistussuhe
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; ELL artikkel 2; ELL artikkel 4; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8541

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium